20 juni 2007

Boktips

Semestern börjar närma sig och eftersom vi åker till Sverige sitter jag redan här och längtar tills jag får ta en tur på Åhlens och deras bokavdelning. Ta 4 betala för 3!! Perfekt! Och nu åker vi bil upp så jag kan i stort sett ta med hur mycket böcker som helst ;)

Nu skulle jag gärna vilja ha lite boktips förstås :) Jag har redan en lista men den kan aldrig bli för lång. Pernilla frågade om jag läst något med Anna Jansson och jag måste erkänna att jag faktiskt inte gjort det. Många har sagt att de är bra men jag har ändå inte lyckats läsa någon. Jag vet att min kompis Linda har åtminstone två böcker av henne så jag ska ta och låna dem (fast hon vet inte om det än)

Vad har ni annars för tips??

Här är några exempel från min lista, kommentera gärna om ni läst någon och vad ni tyckte:

Jag går bara ut en stund -Isobel Hadley-Kamptz
Sängläge - Sarah Bilston
Allt för min syster - Jodi Picoult
Familjegraven - Katarina Mazetti
Dotter önskas - Katerina Janouch
Sommarbarn - Katerina Janouch
Avklädd -Andreas Harne
Mig äger ingen - Åsa Linderborg

Inga kommentarer: