31 januari 2008

Lästa böcker under 2007

Jag började med den här bloggen i mitten av juni och vilka böcker jag läste första halvan av året har jag faktiskt glömt bort. Denna lista är de böcker jag läst från slutet av maj och framåt.

1. Det ska bli ett sant nöje att döda dig - Magdalena Graaf
2. Mina döttrars systrar - Barbara Voors
3. En himmel för Elliot - Katarina Danielsson
4. Mossvikenfruar - Emma Hamberg
5. Anybody out there? - Marian Keyes
6. Martina-koden - Martina Haag
7. På andra sidan Venus - Elisabeth Andersson
8. Linas kvällsbok 1&2 - Emma Hamberg
9. Allt för min syster - Jodi Picoult
10. Jenny S - Denise Rudberg
11. Skuld - Karin Alvtegen
12. Sommarbarn - Katerina Janouch (ljudbok)
13. Skam - Karin Alvtegen
14. Matilde - Denise Rudberg
15. Väninnan - Denise Rudberg
16. Storlek 37 - Denise Rudberg
17. O.S.A. - Denise Rudberg
18. Stum sitter guden - Anna Jansson
19. Livstid - Liza Marklund (ljudbok)
20. Män som hatar kvinnor - Stieg Larsson
21. Glasdjävulen - Helene Tursten (ljudbok)
22. Something borrowed - Emily Giffin
23. Alla de stillsamma döda - Anna Jansson (ljudbok)
24. Flickan som lekte med elden - Stieg Larsson
25. Saknad - Karin Alvtegen
26. Nattrond - Helene Tursten (ljudbok)
27. Må döden sova - Anna Jansson
28. Silverkronan - Anna Jansson
29. Drömmar ur snö - Anna Jansson
30. Svart fjäril - Anna Jansson
31. Främmande fågel - Anna Jansson

Inga kommentarer: